Måndag 24 november

Från min andra blogg http://carolinestattin.blogspot.com/

Vann matchen igår mot vännäs med 6-2 ;) Jag fick en utvisning, fördröjande av spel :S men gjorde ett mål också så de jämnade ut sig + att utvisningen var mesigt dömd !: )
Idag har vi haft kök gjorde pytt i panna med Micke ;)
Imorn sovmorgon till 10.05 så SKÖNT ! :) tog en liten sovis idag tog nämligen 8 bussen ;)
Snart är de middag och sedan träning hoppas på att dem "glömt" fysen haha ! :D hatar nämligen fys men vem gör inte de ?! ;) ajja hoppas de går bra i allafall vi skulle snacka efter oså :) ska göra ett nytt försök och försöka skriva oftare. Men skulle vilja lära mig lägga in header oså men fattar NADA :S Nån får väl visa mig : )

Jag tror de här är börja på något riktigt bra : ) <3


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Wtf, har vännäs ett lag i innebandy? :O

2008-11-27 @ 15:03:17
URL: http://emmarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0