:)

Nu har jag spelat lite GH men blev sugen på att göra en lista så här kommer en :)

Vad drack du senast: COLA
Vad gjorde du igår kväll: Chilla tror ja :)
Hur många hamstrar har du haft:  Zero
Har du piercingar? bara örsnibbarna :)
Kan du gå ner i spagat: Nej och de kommer aldrig hända haha:)
Vad ska du göra i kväll: SOVA :)
Vad ska du göra i morgon: Träna sen vet jag inte.
Senaste Inköp: ett par jeans trorja :)
Senaste film: harry potter och den flammade bägaren.
Vad har du i ditt fönster: Lampa, fejkblomma och en kaktus :)
Tycker du om att cykla: De är sköt på sommaren :)
Vem träffade du sist: Pappa eller Bella :)
Vad ska du göra sen: Sova
Vem skulle du vilja träffa nu: Farfar
Sjunger du i duschen: Nej
Vem ringde du senast: typ hemmet tror ja :)
Vem ringde dig senast: Mamma :)
Hur länge sov du inatt: Ingen aning.
När ska du gå och lägga dig ikväll:
om ett tag :)
Vad gjorde du för tre timmar sen: Antingen spela jag GH eller så satt jag hära :)
Vad skulle du vilja göra nu: vet inte chilla :)
Har du badat i år? Nej haha :)
Tidsfördriv? Nej hade lust
Vad heter du just nu på msn: [email protected]
Känner du någon som heter likadant som dig? Jo eller caroline men inte caroline stattin direkt :)
Favoritsläkting? Haha alla är bra :)
Morgontrött? Beror på vars jag ska.
När är du född?: 8juli 92
Var bor du?: Södra
Var vill du bo?: Hära
Har du syskon? en syster
Nuvarande hårfärg?: brunt
Riktiga hårfärg?: brunt
Ögonfärg?: Brun
Vad läser du för bok nu?: ingen
Humör just nu?: CHill :)
Vad har du för parfym idag?: Har ingen på mig
Vill du ha barn?: Jorå senare i livet :)
Vad ska dom heta? Vet ej
Hur stort är ditt rum? Inte stort
Har du tv/dator i ditt rum?: Yes
Brukar du vara osminkad i skolan?: Jorå för de mesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0