Länge sedan

Nu var de ett bra tag sen jag skrev men har inte haft lust.
Skolan har börjat igen. Var magsjuk förra veckan så jag började i måndags, skönt med lite extra ledighet fast desto jobbigare att vara sjuk samtidigt. Så jag tränade inte på hela förra veckan men fick ändå spela i helgen då de var dubbelmöte hemma. Första mötte vi sundsvall då de blev riktigt spännade så tanya avgjorde med endast 8 sek kvar på straff :D har nog aldrig varit så nervös. Och på söndag mötte vi fränsta där de var mindre spännade hanna var målsugen så hon gjorde 4 mål. Så den vann vi med 9-0 .
Helgen för mig var väl helt OK med tanke på att min magsjuka försvann på torsdagen. Trodde inte jag skulle orka spela. Men de gick och gjorde även 1-0 målet mot sundsvall.
Ikväll ska jag nog fara till fotbollsträningen och köra lite baksida lår. Har fått ett program så jag ska bli bra i baksidan :) Jo jag fick tillbaka samhälls provet  och med min stora förvåning fick jag MVG- trodde de max skulle bli VG men  de rullar på riktigt bra alla min resultat nu. Och de ska jag försöka hålla kvar nu under vårterminen :)
Nu är de snart mat och sen kanske träning då pussaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0