Söndag

Idag är de då söndag och eftersom vi hade match igår var jag med på fotbolls träningen idag och de gick väl hyfsat. Man är ju int eså van att använda fötterna. Igår hade vi då hemma match mot iksu ungdom som var en viktig match som vi helst skulle vinna. Och de gjorde vi med 6-4 de gick väl sådär för mig. Domarna var sämst som vanligt. Sen efter hade div 3 match mot gällivare B och dem var väl inte så bra. Så div 3 vann med 6-0 och bella gjorde sitt första poäng för säsongen. Bella har tagit körkort i veckan också hon skrev teorin på tisdag och körde upp på torsdagen. Så nu ska hon bli min slav haha nejdå. När jag kommit hem från arena så började jag på mitt svenska arbete och jag är väl nästan klar. Ska bara lägga till lite oså. Sen har jag även ett samhälls arbete som ska in på fredag. De måste jag väl börja med till veckan.
Imorn är de måndag och då är de kök halva dagen. Och på torsdag har vi restaurang öppet för andra gången. De gick bra i tordag då de var premiär för oss men de funka ändå. Nu ska jag försöka skriva lite till på svenska arbete.
Hejdå !
 

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Haha knattarna! :D

Är med och typ skojjspelar i stadslaget (:

2009-02-05 @ 17:58:05
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Jodå helt okej! :D

2009-02-08 @ 00:44:33
URL: http://emmarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0