Sista veckan

Nu är de äntligen bara en vecka kvar till sommarlov :D:D Imorn börjar jag halv tre tror vi skulle ha betygsnack på engelskan. Lär gå ganska fort. Sen har jag borta match samling 16.45. Är ganska så förkyld nu men har inte ont i halsen så nog ska jag spela.
Skickade iallafall in ett arbete till doris idag så nu harjag inget kvar yeeess. Har fått veta några betyg också.

MVG i Datakunskap och i livsmedelskunskap.
Vg i servering, varmkök, kallkök och matte.
Och imorn blir de väl G i engelska inte riktigt mitt favortit ämne ;) Jag är då nöjd med mina betyg. Jag är precis som jag är och skulle aldrig fjäska huvva jag verkligen ogillar dem som gör de. Så mina betyg är satta efter min förmåga och inte för att dem tycker jag är så positiv till ämnena.  Nu blir tv ch sen sängen.
Pussarr ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0