du är bra !

Nu var de länge sen jag skrev. Men ii a-jaur gick de i alla fall super för min del. Spelade två matcher första gjorde jag två mål och andra 4 mål ;) så jag klagar inte kan jag säga. Hoppas de håller i sig till när vi ska på läns. hade även tränings matchen på tisdagen mot öjebyn. Vinst med 6-2 och även dära gjorde jag två mål. Så 8 mål på tre matcher är inte dumt ;)
Nu har i alla fall jag börjat mer med fotbollen. Spelade första matchen i lördags och de gick väl sisådär :S Man har inte s¨mkt känsla i fötterna ännu :) Men de kommer väl de också ;) ska träna fotboll i kväll typ nick träning tror ja.
Imorn är de klädsim på gympan. Jag kommer att drunkna. och efter de ska vi på nån föreläsning och sen mattte och slut.
Nu väntar jag på mat  och den är nog klar snart. Pusshej!



Du förstår mig bra ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0