slut

Serien är nu slut och vi förlorade dem 2 sista matcherna mot ersboda och skellefteå. Ersboda var tvungen att vinna över oss för att inte åka ut div 1 och skellefteå var tvungna att vinna för att få kvala till elit. Och vi låg i mitten så ingen chans att få kvala och ingen chans att åka ut. Så vi slutade på en 4a plats och de är i alla fall jag nöjd med. Tror de är sista helgen i mars vi ska på jdm och sen helgen efter är de läns sm i nyköping. De är ju rätt så länge dit så ska börja köra igång lite smått med fotbollen nu men försöka hålla igång innebandyn. Fast jag bara vill lägga av på en gång ibland speciellt efter matchen i lördags. De är orsaken till varför jag tycker fotboll är roligare. Blir alltid behandlad som skit i innebandyn. Och i fotbollen tror dem på mig och vill hjälpa mig att bli bättre. I innebandyn känns de som om dem försöker trycka ner mig i djupaste hålet. Och göra allt för att inte jag ska kunna göra några poäng. Nu ska jag i alla fall fara på jdm och läns sm sen nästa år får jag se vars jag spelar. Så idag ska jag träna fotboll:D Ska fan träna upp min kondition och styrka och bevisa att jag kan fast fys är de värsta jag vet. Nä nu ska jag försöka tänka på något annat. Hejdå!

 :S


Kommentarer
Postat av: Lina

Du är förbannat bra på både Fotboll & Innebandy! Låt ingen trycka ner dig. Men kul att fotbollen drar igång nu igen :)

2009-03-02 @ 21:48:40
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0