Dagen innan match

Ja imorn är de match i skellefteå. Ska bli kul att spela hoppas de blir samma formationer som på träningen i torsdag. De funka bra för mig linn malin ida och wollan så hoppas vi får fortsätta på de. Vaknade idag och kände mig lite hängig, tror en förskylning kan vara på G ;S ont i halsen och huvudet;/ Inte bra men ska spela imorn i alla fall : )
Nyss ätit pappa gjorde en special med lövbit i sötsursås grädde och soya ;) super gott vare ! :d Han har även planerat en efterätt tror de var frukt med vit choklad : ) Pappa är så söt, när mamma är borta och ska äta, då vill han alltid gör de super mysigt för mig och bella ! <3 Han jobbade förmiddag idag så han kunde inte följa med till lule med oss andra :S var och kolla fotboll trånka spela ju. Dem förlorade tyvärr båda matcherna mot lira och notviken. Blev sugen på att spela, tror att de hade passat min spel stil att spela inomhus. Men får visa imorn på matchen att de passar min spelstil att spela innebandy ;)
På måndag är de ingen träning inte tisdag heller. :( så blir väl plugg till samhälls provet skulle jag kunna tro :/

Veckan:
Ons: samhälls prov
Fre: Matte prov    + att jag måste läsa min engelska bok som ska vara klar innan jul :(

Frida, nu tycker jag du ska komma till skolan, Du har aldrig varit borta såhär länge från skolan.  Jag har blivit så van att du alltid är i skolan så nu är det så grymt tomt :( ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0