Jullov på rik´t!

Nu är de jullov på riktigt ;) Hade snacket typ 12 tog endast 5 min ca. Dem tyckte jag sköter mig bra och att jag skriver väldigt bra på proven. :D Matchen mot gammelstad igår den blev 4-4 och vad mer kan man säga, JO dem spelar fan inte innebandy som man ska Mkt fula tacklingar i ryggen osv. De var en tjej dom satsade mot mig men gissa vem de var som flög ? Hon ja. Skulle ha stannat och sagt " lite mer styrke kanske ? " men jag beter mig inte som dom. Jag gjorde två mål i alla fall de första fick jag pass från min favorit positon Ute på höger kanten bollen gick rätt upp i högra krysset:) De andra var väl lite mer turligt. Sköt bollen efter marken sen styrde dem in den i eget.:) men de räknas ju ändå så :) Ikväll är de träning. Hoppas på lite fys eftersom vi har länssamling på söndag. Förresten DOMARNA sög igår som vanlig :S

Innebandy är verkligen roligt och de var extra roligt igår tack för att jag fick spela med er div 3 ni är ett super trevligt gäng :) ! <3

 Bilder från igår.

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Haha jibbarstilen slår allt! ;D

2008-12-18 @ 22:28:38
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha fyfan, domarn som synns på bilden i mitten är sååååå dålig!!

2008-12-29 @ 00:34:32
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0