Jullov.

Nu har jag jullov eller ska ha betygs snack i tio min imorn. På fredag blir de luleå med bäst fridis :) Fick veta matten idag trodde ju att jag bara skulle få G men fick VG + fan va stolt jag är alltså. :) Ikväll är de match med div 3 Har räckt upp handen varje gång någon ska och spela med dom men då har alltid dem som spelat mindre räckt upp handen :S så nu får jag äntligen spela med dem . Ska bli grymt kul oh jag känner att mitt självförtroende behöver höjjas så jag vågar ta för mig mer i div 1. Och då passar Gammelstad som står för motståndet perfekt ;) På söndag är de läns samling ;) Då får jag ha Juha som coach i´gen och jag tycker verkligen om hans sätt att coacha: ). Så e ser jag framemot. Och på lördag blir de kanske skoter utflykt mys ;*. 

Ni är helt enkelt bortskämda. För de är bara ni som gnäller.  Ni verkar ju också tycka om att snacka skit om folk tom om varandra. De kommer aldrig hålla.





Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska nog ta bort de där sista som står

2008-12-19 @ 01:23:14
Postat av: Carre

Och vad heter du som vill att jag ska ta bort de ?

2008-12-20 @ 00:25:08
Postat av: Care

Och vad heter du som vill att jag ska ta bort de ?

2008-12-20 @ 00:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0