Lucia

Nu är de lucia. VArit och kollat på lucia tåget idag i skolan. Men blev inte värst imponerad om vi säger så. Redten av skoldagen var bara chill. Förutom matteprovet då. Hoppas på ett VG men känns som om de gick dåligt så jag får se. Sen på kvällen har jag sett idol med fridis. Oj vad jag har saknat att spendera fredags kvällarna med dig de är de bäst jag vet. Men nu när vi inte sett idol ihop så tycker vi olika haha :) så blev lite diskusion. Kevin vann och de var ju de jag ville då och frida ville att alice skulle vinnna. :)

Imorn är de luleå med syster och grannen lina. Denna gång ska jag handla julklappar och inte något åt mig eller nått måste jag ju få mig ;) haha. Sen ska jag försöka ta mig hem till 16 då har sävast match på arenan. Tror maggie skulle dit så kan se med henne sen ska jag vara med hon på kvällen. :D:D<3 super länge sen ju ! :D

Nu blir de kiss och gå och ligg. ;)

You <3

Kommentarer
Postat av: Magsaaan :)

hiih jaa hoppas du hinner dit :)<33 för annars har jag typ ingen att se med :O

haha jaa det ska bli kuuul , för det var sååå länge sen sist <33333

2008-12-13 @ 01:33:34
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0