Onsdag

Frida är tillbaka i skolan ! De är verkligen veckans händelse. Har saknat henne enormt mkt , nu när hon är tillbaka känner jag verkligen hur jag har saknat att bara gå runt på skolan med henne och att bara få höra hennes röst. Du är min idol ! Du har kämpat och de här kommer bli bra  ska du se :) Du är den bästa ! <3

Annars har de varit ganska dött de vanliga skola fast ingen träning i måndags men idag är de som vanligt :) Fick igen mitt Hygiens prov i måndags ;) ALLA rätt ju :) 3 MVG på en vecka de trodde jag aldrig skulle hända.
Imorn blir de luleå med Frida, Jutta jessie och tror att malin också skulle följa :) Vi är ju nämligen lediga imorn så ;) På fredag är de lucia konsert på skolan så de ska man och kika på :) Ska försöka hitta lite julklappar. och kanske lite kläder :)

Nu ska jag äta sen träna och plugga hejdå ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0