25 november

Kom hem för ett tag sen, har varit hos frida och gärdes där fotbollen tränade. Tycker så synd om Frida men hoppas hon snart kan komma till skolan, de är så tomt utan henne :( Sen gick jag till fotbolls träningen jutta följde en bit och sedan gick hon vidare till busshållplatsen. På gärdes där jag och petra "lekte" på efter träningen med fotbollar som basketbollar osv. haha :D skrattar alltid när jag är med petra hon är så kul och hon är även min idol ;)
Skolan idag har väl varit som vanligt. Inget speciellt hände förutom då doris lektion som alltid blir knasiga eftersom alla pratar och hon skriker konstant. Hon vet inte riktigt hur man pratar i normal ton.haha:) Imorn ska jag klippa mig :D Klippte mig senast i april. Så de ska bli skönt att klippa bort de nötta :) sen är de träning. :)På tordag är de heldag KÖK :D:D så roliga dagar och så chill :D nu ska jag försöka gå och lägga mig och borsta tänderna då såklart ;) pussaa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0