2009

Nu är de 2009 ni och nyår blev riktigt riktigt kul :) var med frida jutta BEA malin 0 viktor moa och adam i stort sett hela kvällen super kul :D Nu sitter jag hos frida och de blir förmodligen att sova snart eftersom vi är ganska trött. Vi har ju faktist gått först från anton till stan sen hem. Så nu har vi tränat allt de vi behöver detta år. haha nej men har bestämt mig för att försöka ge  allt i innebandyn och i fotbollen då förstås ska skita i allt skit och bara köra mitt race :) Och börja göra lite poäng igen i div 1. Men kan hända att jag började smått bli less på innebandyn nu innan jul , kan vara därför de började gå dåligt.  :S men nu ska jag sova :) Godnatt !


Kommentarer
Postat av: Lina

Gott nytt år ^^

2009-01-01 @ 13:18:44
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/
Postat av: hanna

hej :) haha undrar om jag får ha dig som länk på min blogg? :)

2009-01-02 @ 17:52:57
URL: http://hannaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0