3-10

Spelade med div 3 idag vi vann med 3-10 och jag skrapade ihop 4 poäng 2 ass och 2 mål. Målen får jag tacka emma för att hon slog skit fina pass :) Men sträkte mig i baksidan av låret på träningen i fredags då vi skulle hoppa häckar de första vi gjorde på träningen klockan 10 :) så de var lite onödigt:/ Men får hoppas de hinner gå över till helgen då de är dubbelmöte med div1 på arenan. Vi möter sundsvall och fränsta. Och vi kan väl kalla de måste matcher. Vi ska ju helst vinna men de ska vi :) Får bara hoppas på att jag inte åker på magsjuka tror att pappa har de :S Han spydde då idag i alla fall :S sitter och håller tummarna för att de bara ska vara en "engångare".

Imorgon är de träning 14-16 sen skulle nog mats H och bettan komma hit  vet inte om erika och linn ska med men de får jag ju se:)

NU: Guitar hero för hela slanten :) pussaaa


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Men nu missade du inte, det vart svinbra! :D

2009-01-04 @ 22:42:07
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha Guitar Hero nötarn´! :D Men nu får du börja spela på Medium! :)

2009-01-05 @ 00:18:07
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0