Ännu en vecka

Nu har ännu en vecka paserat och vi har hunnit med att spela ännu en match. Vi spelade nämligen Mot RIG (riks innebandy gymnasium) som även var serieledare. Vi låg unde med 5-3 när endast 30 sekunder återstod då vi gör två snabba mål och var ikapp. Då väntade sudden och där höll vi undan trots att vi först fick utvisning för felaktigt byte, eftersom jag inte spela bow play så satta jag mig på utvisnings bänken och tog vårat lagstraff. Och när endast 9 sek återstår fick lisa också en utvisning. Men vi lyckades hålla undan och fick med oss 1 poäng hem. Och vi är såklart jätte nöjda :) Imorn är de träning igen sen onsdag och torsdag då förstås. Och mest troligt fotboll på tisdag. Till helgen är de hemma match mor Iksu ungdom. Som jag hoppas vi vinner. ;)

Nu ska jag nog börja dra mig ska nog och kolla på när kenneth (tränaren) spelar Bandy han har börjat om så :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0